1. Öppet Köp/Ångerrätt

Vi vill att alla våra kunder ska bli 100 % nöjda med sina köp. Om du får problem med eller inte är nöjd med en produkt vill vi att du kontaktar oss med ett mail till lene@cheermania.no

Cheermania tillämpar lagen om distansavtal och avtal utanför affärslokaler. Det innebär att du som kund har rätt till 14 dagars ångerrätt, utan speciell anledning. Vi erbjuder dig med hänvisning till detta 14 dagars öppet köp och 30 dagars bytesrätt.

Vid en eventuell retur skall du som kund skicka tillbaka produkten inom 14 kalenderdagar från mottagande av varan. Om produkten inte returnerats inom föreskriven tid frånfaller ångerrätten.

Varan skall returneras i oförändrat skick och i originalemballaget. Om produktens kvalitet har påverkats till följd av att du som kund har hanterat den mer än vad som är nödvändigt för att undersöka dess egenskaper eller funktioner, så bedömer vi en värdeminskning med 100 %. Cheermania förbehåller sig rätten att debitera kund om något skulle saknas. Kunden står själv för returkostnader. Returer som skickas mot postförskott löses ej ut. Så snart vi har återfått varan så återbetalas dina pengar inom 14 dagar.

Sendes til:
Cheermania as
Treskeveien 22b
0681 Oslo

2. Reklamation

Cheermania tillämpar Konsumentköplagen vid reklamationer. Därmed åtar vi oss att byta ut felaktiga eller trasiga produkter utan extra kostnad. Tänk på att inte lösa ut paket med synliga fel som kan ha påverkat skicket på varan ni beställt. Gör i så fall en reklamation till Posten direkt på utlämningsstället och be dem skicka tillbaka paketet till Cheermania och skriva anledningen till returen på paketet. Maila sedan till lene@cheermania.no för att informera om reklamationen.